vineri, 17 februarie 2012

E puțin spus Moldova - țara minunilor.


Salut! 
Va scriu de aici... și mii rușine să vă scriu în ce epocă mă aflu, fiindcă ar fi prea puțin spus ca să indic epoca și locul situat pe Glob... Mai bine vă descriu cîte ceva din ce avem aici și acum. Avem o casă a părinților noștri, avem niște studii puse la îndoială, avem prețuri de invidiat, avem tarife care fac o avere a cuiva... AVEM!!! Pentru ce suntem de invidiat? Pentru concediu de maternitate 3ani, mai bine să stea mamele acasă decît să primească salariu, sau decît să dotăm grădinițele... Tssssssssssssss! Despre asta în șoaptă, ne poate aude cineva, e periculos și dureros că încă e periculos să spui ce gîndești. Aș mai scrie dar gîndurile și adevărurile, atîtea puține care vi le-am expus, îmi seacă dorința de a mai răscoli în suflet. 
Salut! Vă scriu de aici!

2 comentarii:

  1. salut , ai împărtășit multe aici dar ai uitat să dai măcar un simplu indiciu pe unde se află acest loc, țară, continent etc... x))

    RăspundețiȘtergere
  2. ceea ce am descris explică totul, o să mai crești și într-o zi vei reciti și îți vei da seama... cei care citesc sunt tot aici de unde scriu eu :)

    RăspundețiȘtergere